lördag 2 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter!

Så var det äntligen här, det nya året, ett oskrivet blad. Underbart! Året började otroligt bra med champagneskål i badtunnan vid tolvslaget, tillsammans med kärleken och några goda vänner. En riktigt trevlig kväll! Årets första dag passerade relativt smärtfritt den också, var faktiskt inte ett dugg bakis, bara seg. Förutom en intensiv jakt på nässpray (hade glömt min i stugan där vi firade nyår) där vi halkade runt med bilen till inte mindre än fyra ställen innan vi fick napp så var det en riktigt bra dag! Fick även bevisat för mig själv återigen att man kan vara glad och ledsen på samma gång, då jag fick ett nytt gravidbesked i bekantskapskretsen. Är otroligt glad för denna tjejs skull, hoppas bara att jag snart kan följa i hennes fotspår!

Jag har höga förväntningar inför detta år, och jag tror 2010 blir vårt år! =)

Inga kommentarer: