onsdag 27 januari 2010

Jäkla snöoväder! =(

Idag blev jag så himla besviken. Hade sett fram emot i flera dagar att få träffa en nära vän och bara umgås hon och jag och prata, prata, prata. Hon är den jag verkligen känner att jag kan berätta allt för när det gäller vår situation. Vi har svårt att få till det att träffas men ikväll skulle vi äntligen ses igen. Hon gör mig alltid så glad och jag har varit lite deppig så jag kände att det verkligen skulle göra mig gott. Dessutom är P på kurs med Kurt nu ons-fre, så jag var ensam hemma, vilket passade ännu mer perfekt.

MEN, pga det här JÄVLA snöovädret var hon tvungen att ställa in eftersom hon inte ville ta bilen in till stan. Helt korrekt, man ska inte köra i det här vädret. Men jag blev bara så himla besviken när jag fick hennes sms om att vi inte kunde träffas. Inte besviken på henne, absolut inte! Men besviken på det här jävla vädret som berövade mig på en jättehärlig date som jag verkligen såg fram emot och behövde. Jävla skit! Det värsta är att det kommer bli svårt att hinna ses de närmaste veckorna också, eftersom vi kommer ha fullt upp med huset och packande och så. Men på nåt sätt får vi väl försöka få till det. Jag saknar henne, det känns som evigheter sen vi sågs! Blä för det här jävla pissvädret! =(

Jag insåg nu på kvällen att min besvikelse måste ha slagit igenom i mina sms-svar till henne och blev orolig för att hon kanske trodde att jag blev besviken på henne. Vi hade en "svacka" för några år sedan där vi inte pratade så mycket. Jag mådde väldigt dåligt då och det gick ut över henne, vilket verkligen inte var meningen. Idag har vi dock hittat tillbaka till varandra och det är jag evigt tacksam för, hon betyder så mycket för mig! Jag vill aldrig förlora henne som vän igen! Eftersom jag vet att hon läser min blogg så vill jag härmed sända en hälsning.

Tack för att du finns gumman! Saknar dig och hoppas att vi kan ses snart! Tills dess får du njuta av den vackra bilden! Just for you, darling! ;-)

Inga kommentarer: