torsdag 21 januari 2010

Kan det verkligen vara så?

Tog tionde och sista tabletter Provera idag. Har haft blödningar hela dagen, inte jättemycket men blod på papperet varje gång jag gått på toaletten. Räknas det som mens? Kan det verkligen vara så att den äntligen har kommit? Åh, jag hoppas det!!! Jag får se hur resten av kvällen fortsätter, men om blödningarna fortsätter är det väl bara att ringa till FE imorgon och boka tid för VUL, det skulle jag göra så fort mensen var igång. Härligt! =) Är lite nervös för att börja med pergo, men samtidigt väldigt förväntansfull också. Jag tror inte det kommer ta sig på första försöket, men jag är spänd inför att se om det ger något resultat på ägglossningen så att den åtminstone kickar igång. Känns läskigt men väldigt bra i alla fall! =)

Inga kommentarer: