lördag 23 januari 2010

Deppdag

Vet inte om det är hormonerna eller något annat, men har känt mig riktigt ledsen till och från de senaste dagarna. Jag vågar inte riktigt tro att det är sant att jag ska börja med tabletterna nu, de som kan, om vi har tur, göra så att jag blir gravid. Istället försöker jag skydda mig och tänka att vi inte kommer lyckas i alla fall, och så blir jag deppig. Jag är så trött på att alltid få kämpa i motvind! Inte bara gällande det här utan även en massa andra grejer. Det tar så mycket energi. En nära vän har sagt till mig flera gånger att jag är stark, men jag känner mig inte så stark. Snarare tvärtom.

Nu ska jag gå och gråta och krama om min man och hoppas på att allt känns bättre snart...

2 kommentarer:

Drömmen sa...

Jag håller tummarna för att det ska gå vägen för er nu. Många som har PCO behöver inte alls så mycket hjälp. Så länge de får igång ägglossningen kan det lösa sig ganska snabbt! : )

Men jag förstår dig precis, det är tungt när det känns som att allt går mot en! Jag har också vänner som säger att jag är så stark, och då vet de inte ens hälften : ) Men usch vad jag inte känner mig stark.

Men vi är nog lite starka ändå. : )

Kram på dig

Popcorn79 sa...

Tack för lite peppning, idag känns det bättre! Kram!