onsdag 27 januari 2010

Blog-award!

Idag har jag fått inte mindre än TVÅ blog-awards! Tack så hemskt mycket Fru Barnlös och Vägen till ett barn!


Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg om att du gett dom denna award!

7 "intressanta" fakta om mig...
Jag har kramat Martin Timell och fått hans autograf.
Jag har bott sammanlagt nästan två år utomlands.
Jag älskar det spanska språket, vackraste språk som finns!
Jag har dykarcertifikat och längtar efter nästa dykresa!
Jag älskar "katastrof-dokumentärer" och ungdomsserier à la "O.C" etc.
Jag har extrem beslutsångest angående det mesta.
Jag älskar ostbågar.

Följande bloggar skulle jag vilja skicka awards till:
När väntan blir längre än 9 månader
Vägen till ett barn
Resan till plusset
Drömmen om det mest naturliga

Jag har inte så många fler bloggar jag följer så jag får tyvärr nöja mig med dessa fyra eminenta bloggar! =)

2 kommentarer:

Tea sa...

Tackar!

Joanna sa...

Tack för awarden tjejen!!! =)
Skickar tillbaka den till dig här i kommentaren eftersom jag redan bloggat om awarden för ett tag sen.

STOR KRAM!!!