söndag 31 januari 2010

Ont i ryggslutet

Känns som typ alla mina senaste inlägg har haft en biverkning i rubriken... ;-) Vet inte om min ryggvärk är en biverkning dock, men den började imorse och vill inte riktigt ge sig. Det är egentligen inte så mycket så att det gör ont, utan det känns mest obehagligt. Svårt att förklara. Och det känns mest på höger sida. Hmm. Tog sista tabletten i fredags i alla fall, så vi får väl se om biverkningarna avtar eller ökar de närmaste dagarna.

Helgen har i alla fall varit jättebra. I fredags tog vi det lugnt och bara myste lite framför teven när min man kom hem, och igår tog vi en tripp norrut 20 mil för att hälsa på en par kompisar som blev föräldrar för första gången i november. Deras lille Victor var sååå söt! Ganska gnällig var han när vi var där, men det är sånt man får stå ut med! Jättemysigt var det, trevligt sällskap och god mat, precis allt man kan önska! =) Och de har fått det jättemysigt i huset nu, så himla fint! De har bott där i ett halvår nu, och när vi var där sist hade de precis flyttat in. Jag blir sååå sugen på att flytta in i vårt hus nu, men det är ju snart på gång! =) Imorgon blir vi officiellt husägare, då skrivs de sista papperen under och sen är det vårt! =)

1 kommentar:

Drömmen sa...

Hej tjejen!

Du har fått tillbaka en blogg-award från mig. Se en liten motivering på min sida :)

Kram på dig!