onsdag 30 december 2009

Gott nytt år!

Nu är snart 2009 över, och det känns bara bra. Det har varit ett år fyllt av händelser, både positva och negativa. Mestadels positiva måste jag dock säga. Det började ju bra med en resa till Thailand! =) Men det har också varit många jobbiga känslor under året, som varför jag inte lyckas bli gravid och känslan av att inte räcka till, vare sig privat eller på jobbet. Mycket ångest kring min vikt har det varit också, och det känns jättetrist att se tillbaka på året och inse att jag ytterligare ett år i mitt liv har mått dåligt över min vikt... Men snart är det nytt år och mitt nyårslöfte till mig själv är att göra allt jag kan för att må bättre både fysiskt och psykiskt, och fundera ut vad jag egentligen vill göra med mitt liv rent yrkesmässigt. Det kommer bli ett spännande år! =)

Och nyårsafton kommer jag för övrigt spendera på landet med min man och några vänner. Jag kommer njuta av gott sällskap, god mat och spendera större delen av kvällen i en sån här:


Kan det bli bättre än så? =)

1 kommentar:

Tea sa...

Låter som en trevlig sysselsättning för nyårsafton.