lördag 26 december 2009

Fortfarande sjuk

Det blev jobb på både tisdag och onsdag, eftersom jag mådde bättre. Hade knappt nån snuva alls, även om jag fortfarande kände mig lite "tjock" i skallen. Men på julafton drog snuvan igång och sedan igår har jag haft en nästäppa som inte är av denna värld! Har i princip tappat smaksinnet och kan knappt andas. Jag var envis och gick ut på juldagen ändå tillsammans med maken och några till, men fick avbryta vid halv elva, då orkade jag inte längre. Sov ganska dåligt natten till idag och har väl inga större förhoppningar för den kommande natten, men det blor väl som det blir... usch, vad jag tycker synd om mig själv, det var ju inte så här min ledighet skulle vara! Suck...

Jag får glädja mig åt att vi hade en väldigt trevlig jul i alla fall, både med min familj på julafton och makens familj igår. =) Och skönt att det faktiskt återstår mer än en vecka av ledigheten, så jag bara kan ta det lugnt och kurera mig! =) Dessutom lyser mensen fortfarande med sin frånvaro, så nu lär jag kunna börja med pergotime så fort den dyker upp, det känns skönt! =) Med tanke på att det var nästan exakt två månader sen sist så borde den väl dyka upp rätt snart... Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: