söndag 7 mars 2010

blogg-torka

Känner att jag har fått riktigt idé-torka vad gäller bloggen. Livet rullar på och det händer inte så mycket. Jag har ätit min dubbelkur i fem dagar nu och på onsdag ska jag på vul. Hoppas på att få någon form av reslutat då, så att jag åtminstone reagerar på kuren. Sedan förstår jag att jag kanske inte blir gravid denna gång. Jag vill bara att det händer nåt. Är livrädd för att inte få något resultat den här gången också. Men, det är väl dumt att oroa sig för nåt i förskott, så jag försöker att inte tänka på det.

Har än så länge inte fått så mycket biverkningar den här gången heller, får se om det dyker upp något längre fram. Lite humörsvängningar har det varit, men inte som med Provera, dem mår jag riktigt dåligt av.

Med huset går det väl någorlunda framåt, förhoppningsvis blir vi av med fläktarna nästa vecka så då kan vi börja fixa i ordning hemma. Skönt att få ett helt hus istället för bara delar av det! ;-) Jag har fortfarande inget skrivbord att sitta vid, så när det blir klart kommer det kännas mycket bättre. I källaren är det torrt nu i alla fall så imorgon ska de börja fixa i ordning där. Det går framåt, sakta men säkert! =)

Nu ska jag väl fixa i ordning en kopp te och mysa lite med maken i soffan! =)

4 kommentarer:

Drömmen sa...

Vad kul att du är "tillbaka" : ) Håller tummarna för att det går bra på onsdag!

Kram

Anonym sa...

Hoppas den dubbla pergokuren gör susen och att du har en eller flera stora fina äggblåsor på vul!!

Popcorn79 sa...

Tack, vad gulliga ni är!

Tea sa...

Jag förstår vad du menar med att vilja att någonting ska hända. Ibland känns det som tiden står stilla. Lycka till med VUL.