måndag 29 mars 2010

Så trött...

Idag har jag varit så trött... det här med sommartid är nog inte riktigt min grej! ;-) Var riktigt trött redan igår kväll så jag gick och la mig tidigt, typ vid 22 vilket skulle motsvara 21 vintertid. Tog en stund att somna, jag kände mig jätteandfådd och hade jättehög puls kändes det som. Det tog ett tag innan det lugnade ner sig. Dessutom har jag varit halvt förstoppad sen en vecka tillbaka, och det spände och hade sig i både mage och bröst. Till slut lyckades jag dock somna, bara för att vakna några timmar senare för att gå på toaletten. Då upptäckte jag att P hade gått upp igen, så självklart var jag tvungen att gå upp och leta efter honom! ;-) Sen tog det ett tag igen innan jag somnade...

Har känt mig som en levande död idag. Trots det har jag ändå fått ganska mycket gjort. Jag ringde även till FE för att berätta att jag var gravid. Satt i telefonkö i 55 minuter och höll på att kissa på mig. När jag väl kom fram sa de att jag ska få komma på ultraljud om ca 3 veckor, men att jag inte kunde boka det idag eftersom de inte hade läkarschema för den veckan än. Jag var välkommen att ringa igen i mitten på nästa vecka. Suck! Det kändes som väl spenderade 55 minuter av mitt liv... ;-) Ska dock bli jättespännande att gå på vul och se om allt ser bra ut, så det ser jag fram emot! =)

Idag har jag träffat två bebisar på ca 3 veckor vardera. Kändes helt overkligt att sitta och hålla i dem, om allt går vägen så är det min tur om åtta månader! Tanken känns helt svindlande... Har nog inte fattat än tror jag...

Inga kommentarer: