onsdag 31 mars 2010

Om ett riskorn

Idag har jag varit riktigt öm i mina bröst. De är jättekänsliga och jag känner av dem hela tiden. Det underlättar ju inte att det har varit svinkallt idag heller... ;-) Lider fortfarande av akuta hungerattacker men börjar få dem under kontroll. Jag var även förstoppad de första dagarna men det börjar ordna upp sig nu. Skönt, jag var så himla svullen att jag kände mig som höggravid typ...

Jag tog en sväng förbi apoteket på vägen hem och köpte hem lite vitaminer. Det är viktigt att pyret får näring nu så det växer som det ska! Pyret är för övrigt ungefär lika stort som ett riskorn nu, om man ska tro diverse sidor på nätet. Spännande hur ett litet riskorn kan påverka en! =)

2 kommentarer:

AndCa sa...

Ät folsyra också. Det är viktigt i början!

Popcorn79 sa...

Självklart, det har jag gjort i 1,5 år nu... ;-)