torsdag 25 mars 2010

Hungrig

Senaste veckan har jag känt mig hungrig nästan hela tiden. Bara en liten stund efter att jag har ätit kurrar magen. Samtidigt har jag känt mig lite smått åksjuk mest hela tiden, inte jätteillamående men det känns konstigt. Jag har även känt mig ganska svullen och förstoppad. Nu har jag dessutom börjat känna av aktivitet i äggledarna och ömhet i brösten. Det är lite tröttsamt med alla biverkningar och symtom, jag vill få min mens eller få ett plus på stickan. Är så trött på att bara gå och vänta hela tiden. Beräknad dag för mens är tidigast imorgon, så nu kan jag egentligen börja testa. Ska försöka att hålla mig, men det är svårt nu när jag vet att det ändå kan ha blivit något. Jag kunde ju inte låta bli att springa förbi apoteket och köpa några test på vägen hem idag... Hmm. Tror jag är test-beroende! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen testberoendet. Har hur många paket med ägglossningstest som helst hemma:)
Hoppas allt går bra!/PIA