söndag 21 mars 2010

fortfarande skengravid?

Förra inlägget skrev jag att jag kände mig skengravid, som så många gånger förr. Det är fortfarande samma sak, jag inbillar mig en massa symtom hela tiden. Igår hade vi några vänner över på middag och då råkade jag säga "Oj, vad mycket ost det smakar om ostbågarna!" och fick då genast frågan om jag var gravid. Och nej, det är jag inte, inte vad jag vet i alla fall. Men jag mår lite halvkonstigt. Å andra sidan vet jag inte när jag hade en egen riktig ägglossning sist, så det är kanske inte konstigt att jag känner mig annorlunda med alla hormoner i kroppen.

Förväntad dag för mens är tidigast på fredag, så än kan jag inte testa. Usch, vad trött jag är på denna väntan, tycker inte jag har gjort annat än att vänta sen september 2008...

1 kommentar:

Tea sa...

Känner igen mig. Jag överanalyserar och känner efter hela tiden.