söndag 28 februari 2010

Här är jag!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, och anledningen är att vi inte har kommit i ordning riktigt efter flytten. Vi flyttade in förra helgen men eftersom vi inte har tillgång till flera av rummen pga fuktskadan så är det fortfarande rätt rörigt hemma. Detta innebär också att vi inte har kunnat göra i ordning vårt datarum, vilket i sin tur innebär att jag måste använda mig av min bärbara dator, vilket i sin tur innebär att jag får ont i axlarna... Därför blir det mest bara surfande och inte så mycket skrivande.

Flytten har i alla fall gått bra, trots att vi flyttade mitt i snöstormen som var förra helgen. Vi trivs bra i vårt hus, men längtar tills allt har torkat och vi slipper fläktarna, de låter en hel del... Men annars är det bra! =) Skulle gärna vilja att det där äckliga vita från skyn slutade komma också, men det är väl att hoppas på för mycket antar jag... ;-) Tycker att det får räcka nu! Vi fick i alla fall hjälp idag att skotta bort snö från taket, så nu känns det lite bättre...

Annars är det bra med mig, jag fick mens i fredags så på tisdag börjar jag med dubbelkur pergotime. Är lite nervös för om jag ska få biverkningar den här gången, men jag känner att så länge det ger något resultat så är det ju värt det! Förra gången fick jag ju ingen ägglossning, så jag hoppas jag får det nu. Sen har jag inte räknat med att bli gravid med en gång, men jag vill ju att något ska hända, jag vill att möjligheten ska finnas. Ska ringa FE direkt imorgon bitti och boka tid för vul. Håll tummarna för att det går bra den här gången!

1 kommentar:

Tea sa...

Ägglossning är en bit på vägen.