torsdag 11 februari 2010

Inget internet

Imorgon stängs vårt internet ner, så jag kommer inte kunna varken uppdatera bloggen eller följa er andra på ett litet tag. Trist, men det är det värt för snart FLYTTAR VI!!!

Det rullar på rätt intensivt nu, jag har massor att göra på jobbet och har lyckats klämma in nästan en hel arbetsvecka på fyra dagar. Sen på kvällen när jag kommer hem är tanken att jag ska packa, men orken finns inte där... så nu i helgen är det packa, packa, packa som gäller! Stora flyttlasset går om en vecka. Spännande! =)

Och vad gäller Provera så har första biverkningarna smygit sig fram, med kort stubin och ömma bröst. Inte helt oväntat, men det är väl bara att bita ihop. Pergotime verkar fortfarande vara restat, så det känns lite nervöst att det kanske inte kommer hinna komma till apoteket innan det är dags att börja, men jag får hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Vi hörs om ett tag igen!

1 kommentar:

Tea sa...

Hoppas flytten går bra.