söndag 30 oktober 2011

Ont!

Som ni märker är det inte tätt mellan uppdateringarna, och det är för att det mest bara rullar på. Jag mår bra och grodan mår bra. Senaste diabeteskontrollen visade personbästa för mig hade 4.6 i Hba1c! =) Det var riktigt kul att höra, tycker jag har bra koll på blodsockret så det är kul att få en bekräftelse på det! =)

I förrgår när jag hade duschat och skulle klä på mig igen så högg det till rejält i båda ljumskarna samtidigt, det gjorde jätteont och jag fick svårt att röra mig. Det har tyvärr hållit i sig. Jag har inte ont hela tiden, men om jag har suttit en längre stund (speciellt hemma i soffan) så kan jag knappt förflytta mig efter det. Det gör inte ont när jag sitter eller när jag ställer mig upp, men sen när jag ska gå så är liksom hela bäckenet låst. Inte kul alls! =( Hoppas det går över snart. Om inte så antar jag att jag får vara glad att jag har gått 22 hela veckor utan problem i alla fall... =/

Men men, huvudsaken är att grodan mår bra! Det är full aktivitet i magen både morgon, kväll och natt så jag antar att hon mår bra! Dagtid är det väldigt lugnt, men nån gång måste hon ju sova... =P

3 kommentarer:

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Trevligt att höra ifrån dig i alla fall och att allt är bra!

Popcorn79 sa...

Vad gullig du är Jenny! Kram!

Tea sa...

Hoppas det fortsätter att rulla på och vara bra med er!