onsdag 2 november 2011

17 veckor

Tänk, om 17 veckor blir jag tvåbarnsmamma... jisses. Det är svårt att föreställa sig. Jag vet ju hur det är att ha ett barn, men hur blir det att ha två? Och så tätt? Det är många funderingar som kommer nu... men det blir väl som det blir helt enkelt! =)

Jag har tyvärr fortfarande ont till och från så det känns lite oroväckande. Hoppas jag kommer kunna jobba som det är tänkt. Får ta och maila imorgon och berätta att jag måste ha ett höj- och sänkbart skrivbord, det lär ju bli måttligt populärt... hade det innan jag gick hem, men nu har jag inte kvar mitt kontor längre och de har fullt sjå att ens hitta ett rum till mig. Lär som sagt inte bli populärt med mina "krav", men det är nog ett måste för att det ska funka...

Vet inte om jag har skrivit det i bloggen men jag börjar jobba väldigt snart faktiskt. Nästa vecka ska jag iväg på utbildning tre dagar och veckan efter, den 14:e november, börjar jag jobba heltid igen. Dock bara i tre månader, sen går jag hem igen... =) Men det känns faktiskt kul att få jobba igen, och bra att Rasmus och hans pappa får lite egentid tillsammans! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

du skriver sa sallan om din son pontus om vad ni gor pa dagarna hur han utvecklas osv

Popcorn79 sa...

Hej! Kul med en kommentar! =) Jag har medvetet låtit bli att berätta så mycket om Rasmus då min blogg är ganska anonym. Det är också därför jag inte lägger ut några bilder, mer än den första när han var nyfödd. Vad som sker i Rasmus liv berättar jag för mina vänner via Facebook istället. Men visst kan jag väl skriva lite mer om det efterfrågas! =)