torsdag 6 maj 2010

Trött, tröttare, tröttast

Jag är så trött! Hela dagarna, men mest på eftermiddagen/kvällen. Sen piggnar jag till lagom till läggdags. Varför är det så? Suck. Min plan är att skriva klart det här inlägget och sedan gå och lägga mig.

Idag har jag nog varit extra trött för att det har hänt en del på jobbet som krävt min uppmärksamhet, och lite annat som har tömt mig på energi. Men nu har jag tagit beslutet att det är slut med det, och det känns skönt! Vissa beslut är faktiskt lättare att ta än man tror, bara man vågar!

Imorgon blir det nog en ganska rolig dag på jobbet eftersom vi ska ha lite aktiviteter på eftermiddagen, lite teambuilding. Ser fram emot det! Ska bli kul att få ladda batterierna och bara ha kul! =) Och sedan i helgen kommer några kompisar över med sin dotter på ett år, ska bli jättemysigt! =) Kul att ha något att se fram emot! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med! Inga av symtomen stör mig egentligen. Man ska ju inte klaga när man äntligen är gravid.
DOCK, tröttheten är svår att hantera. Jag sover mest hela dagarna om jag inte känner att jag har nått att göra i skolan. Går ofta till sängs vid 20.30 tiden. Problemet är bara att jag brukar vakna vid 3 tiden på natten och kan sen inte somna...typiskt!
Det är väl allt nytt blod som bildas i kroppen:)/PIA