söndag 16 maj 2010

Stockholmsbesök

I helgen har vi varit i Stockholm. Bott på hotell och bara myst, shoppat och träffat vänner. Riktigt trevligt! Jag gick till Mamastore och köpte ett till par jeans och sen en topp. Nu har jag lite mer att ha på mig i alla fall... Magen växer så det knakar så jag börjar bli lite smått nervös för hur det ska sluta... jaja, det blir nog bra till slut! =) Märker dock att jag väldigt lätt blir andfådd så det var lite jobbigt ibland när vi var ute och gick. Fick även lite ont i ryggen, men det kan också ha varit hotellsängen, som tyvärr inte var den bästa. Skönt att sova i egen säng inatt!

Har känt mig lite småkonstig ikväll, som att jag är på väg att få feber. Hoppas verkligen inte det, har INTE lust att bli sjuk... fast när har man det egentligen...

Imorgon går jag in i vecka 12. Underbart! =)

Inga kommentarer: