måndag 10 maj 2010

Illamående

Idag har jag varit illamående till och från. Det är konstigt det där, just på måndagar kan jag må illa. Jag tror att jag på nåt vis kommer i obalans efter helgen med både mat och sömn. Idag trodde jag att jag hade magkatarr på gång men det har lugnat sig nu, skönt det.

Trodde att tröttheten var på väg att vända också eftersom jag har varit jättepigg i helgen, men det är visst bara när jag är ledig som jag är pigg, för ikväll slumrade jag till i soffan som vanligt... hmm. Magen har också börjat växa ordentligt, så nu tror jag folk börjar fatta på jobbet. Fick faktiskt en fråga idag och jag klarar ju inte av att ljuga. Fan, jag hade ju tänkt att vänta till efter vecka tolv innan jag berättar på jobbet, men det känns lite omöjligt... det är ju två veckor dit... jaja, bara jag tar mig igenom den här veckan först, en bit i taget! ;-)

Skum känsla det där med magen. Att den redan har börjat växa, fast jag bara är i vecka 11. Ca tre kg har jag gått upp, men magen har växt desto mer. Den börjar bli riktigt hård upptill. Mysigt! =) Önskar bara att det inte går så fort just nu, den får gärna vänta med att växa nåt mer nu de närmaste veckorna... ;-)

Inga kommentarer: