onsdag 14 april 2010

Tillrättavisad av pyret

Jag är en sån som oroar mig för det mesta. Jag skyddar mig själv genom att tänka att det som kan gå fel kommer att gå fel, så att jag förbereder mig på det värsta. Och eftersom jag inte känner så mycket symtom så börjar jag inbilla mig att jag inte är gravid och oroa mig för missfall. Men som på beställning så brukar brösten värka till lite när jag har såna tankar, fast de kanske inte har känts på flera dagar. Lite märkligt, men väldigt trevligt! Att man kan bli så glad för lite ömma bröst! ;-)

1 kommentar:

AndCa sa...

så gjorde jag med in i det sista. Jag tänkte när jag åkte in för att föda att jaha, jag kommer ju komma hem tomhänt....för något kan ju hända under förlossningen....usch, inte kul men jag ville vara förberedd ifall något hände.