söndag 11 april 2010

Fullt upp

Jag har inte bloggat på en vecka, det har varit totalt fullt upp både på jobbet och hemma. Det ser inte ut att lugna ner sig riktigt än heller, så jag försöker klämma in några korta meningar innan veckan är slut, så ni inte tror att jag har gått under jorden eller nåt! ;-)

Jag mår riktigt bra faktiskt och har inga större symtom. Det som är jobbigast är väl brösten, som ömmar rejält då och då. Yrselattackerna är inte att leka med heller, men de har hållt sig borta några dagar nu, hoppas det fortsätter så. Vi har bokat tid för vårt första vul, den 21 april kl 9.30 ska vi till FE och se vårt barns hjärta slå! Längtar dit! Tycker tiden går alldeles för långsamt... Samtidigt som den uppenbarligen går ganska fort, för hur kan det komma sig att jag är i vecka sju redan? Jisses...

6 kommentarer:

Joanna sa...

Wow! Första VULet, måste kännas vansinnigt pirrigt i magen. Kommer att tänka på dig den 21 april =)

KRAM!!!

Anonym sa...

Innan gick det ju klart mycket tid till att försöka bli gravid. Nu ser man allt annat mycket tydligare och det är också lättare att koncentrera sig på det. Så har jag upplevt det.
Jag ska på VUL nästa vecka. Alltså jag kommer att gråta av glädje när jag får se det lilla livet!!
Spännande Pop!!:)
PIA

AndCa sa...

Den första halvan av graviditeten är seg, jätteseg tycker jag. När jag kände Alice sparka första gången började jag verkligen kunna njuta av graviditeten. Spännande med ul, tänker på dig då! Kram

Popcorn79 sa...

Joanna: Ja, det känns jättepirrigt, underbart och fruktansvärt läskigt! Många blandade känslor, vill ju så gärna att allt ska vara bra med vårt lilla pyre!

Pia: Vilken dag har du ditt vul? Ska tänka på dig!

AndCa: Jag hoppas jag kommer njuta av graviditeten tidigare än så, men än så länge är jag mest duktig på att oroa mig... ska försöka skärpa till mig, det blir kanske lättare efter vul om jag får se med egna ögon att allt är bra!

Anonym sa...

Vul samma dag som du faktiskt Men kl 14.30.
Oh, tack jag ska tänka på dig också den dagen! :)

Anonym sa...

Den förra kommentaren från mig alltså, he! PIA