torsdag 15 september 2011

Tystnad

Inget brev och inget telefonsamtal idag. En bra dag med andra ord! ;-)

Träffade kuratorn idag och det kändes bra. Jag sa att jag känner mig ganska positiv trots allt och att jag är mycket lugnare nu, och det märktes sa hon. Jag hade med mig Rasmus denna gång och hon blev väldigt förtjust i honom, sa flera gånger att han var så söt, "och jag är ju neutral, men tycker det ändå! Han är verkligen jättesöt!" Gissa om mamma blev stolt? ;-)

Hon frågade om jag ville boka upp en ny tid nu men jag sa att jag hör av mig istället. Känner inget behov just nu, men kanske längre fram när vi börjar prata förlossning, eller såklart om vi får ett negativt besked. Hon sa att hon inte hade några tider nästa vecka egentligen, men att hon hade några möten inplanerade "som inte var så viktiga" och som hon kunde boka av i nödfall. Jättegulligt av henne! Känns skönt att veta i alla fall.

Nu är det snart dags för sängen. Håll tummarna för att det blir tyst på telefonen även imorgon! Natti natti!

1 kommentar:

Hanna E sa...

*håller tummarna stenhårt*