torsdag 8 september 2011

Full rulle idag!

Idag var det en fullbokad eftermiddag... kl 14 hade jag diabeteskontroll på smvc. Allt såg bra ut och de var så nöjda med mig att jag fick en tid om 3 veckor istället för om 2 veckor, kändes bra. När jag var på väg därifrån kom två av barnmorskorna fram och frågade hur det var med mig, det var gulligt tycker jag. Mina söta små tanter på smvc, de gör det lättare att gå dit!

Kl 15 var det dags för föräldragruppsträff. Vi var bara tre sällskap där, men det var trevligt. Rasmus lekte motorbåt nästan hela tiden, vilket brukar indikera att han är nöjd... ;-)

Kl 17 mötte jag tre fd kollegor på stan för en fika, det var också väldigt trevligt. Det visade sig att en av dem är gravid med sitt andra barn och är planerad till mitten av mars! Lite lustigt, speciellt med tanke på att jag och en annan av dessa kollegor fick barn i samma veva (hennes dotter kom en vecka efter Rasmus) förra gången, och nu är vi två som ska ha samtidigt igen!

Som sagt, en ganska intensiv dag, eller eftermiddag i alla fall, så nu sitter jag lite halvdöd i soffan... Ska ta mig en knäckemacka och sen gå till sängs tänkte jag. Nu är det bara fredag, lördag, söndag och halva måndag kvar, hoppas tiden går fort...

Inga kommentarer: