onsdag 7 september 2011

Ringde själv

Idag tog jag tag i saken och ringde själv angående jobbet. Hon lät faktiskt riktigt generad när hon hörde att det var jag och bad tusen gånger om ursäkt att det har dragit ut på tiden. Hon sa att det fortfarande var 2 kandidater kvar att intervjua och att hon skulle ringa mig på tisdag. "Jag ringer till dig, men hör du inget ifrån mig får du gärna ringa". Så det låter ju lovande. Not. Känns lite trist, men inget att göra något åt.

Så, det är väl bara att släppa det för resten av veckan och försöka lägga fokus på något annat.

2 kommentarer:

Marre sa...

Näh vad irriterrande svar du fick!

& inte kan man göra nåt för & skynda på....

Kram!!

Popcorn79 sa...

Nä, inget jag kan göra, känns riktigt irriterande... men men, det är väl bara att vänta! Jag känner lite så att då kanske jag inte var så intressant, om de inte hör av sig och dessutom har fler kandidater att intervjua. Så jag har nog gett upp hoppet. Men vi får väl se! Kram!