tisdag 29 mars 2011

Aj, min rumpa!

Idag var jag iväg på mitt första spinningpass på flera år. Jisses, vad ont jag hade i rumpan i slutet av passet! Det värsta är ju att det inte direkt kommer bli bättre de närmaste dagarna, det vet jag av tidigare erfarenhet... men det är bara att ge sig upp i sadeln igen (haha) och köra på, så går det över efter några gånger!

Det var i alla fall riktigt kul (och jobbigt) att spinna, det ska jag verkligen fortsätta med! =) Annars går jag promenader eller simmar vilket också är skönt, men det känns som om spinningen ger mer resultat. Så, dagens träning var bra och maten gick okej idag, men kunde ha blivit bättre. Vi grillade hamburgare till middag och jag hade faktiskt ingen aning om hur onyttigt det är, så det blir det väl inte igen på ett tag tror jag, varken jag eller maken tyckte att det var värt kalorierna även om det var väldigt gott. Men då har man lärt sig något idag i alla fall! =)

Imorgon blir det nog bara en promenad till familjecentralen för babycafé, men torsdag eller fredag tänkte jag åka iväg och simma igen! =) Känner mig riktigt på g nu!

3 kommentarer:

Marre sa...

ja visst får man ont i röva av sadlarna på spinningen hihi. Men det är effektiv fettförbränning så det är värt=)

Popcorn79 sa...

Absolut, visst är det så! Det är bara att kämpa på! =)

Tea sa...

Duktig du är!