torsdag 3 mars 2011

Återträff

Idag ska vi på återträff med föräldragruppen, ska bli kul att se vilka bebisar som har gömt sig i magarna! =)

Livet här hemma rullar på, dagarna går så fort, så fort... Rasmus blir tre månader på söndag, stora killen! Han är stadig i nacken nu och gillar att stå i famnen på mig. Visserligen klarar han bara att stå i några sekunder innan benen viker sig, men ändå! Mamma är så stolt! ;-) Han är en ganska glad bebis och ler mycket. Han har till och med skrattat med ljud några gånger, sååå mysigt! En av gångerna fångade jag på video med min mobil, det var roligt! =)

Jag trivs ganska bra med att vara föräldraledig. Jag försöker träffa lite andra mammor någon gång i veckan, och kommer försöka gå fler promenader så fort vädret tillåter. Just nu är vi dock hemma ganska mycket. Rasmus har även varit förkyld en sväng den lilla stackaren, då var det inte heller läge att gå ut. Jag längtar till vår och bättre väder!

Inga kommentarer: