fredag 1 april 2011

Veckan so far

Jag har varit riktigt duktig den här veckan, har rört på mig varje dag och ätit någorlunda efter planen. I måndags åkte jag och simmade, i tisdags var jag på spinning, i onsdags gick jag en barnvagnspromenad, igår simmade jag och idag gick jag hem från stan, vilket tog runt 50 minuter. Inte dåligt för en soffpotatis som jag! ;-) Vågen var väldigt snäll imorse men det är ju en hel helg mellan idag och vägningsdag, så mycket kan hända, åt båda hållen. Vet ju med mig att jag svävar ut lite mer på helgerna... ;-) Men det känns bra, jag känner mig riktigt på g! =)

Första april idag och jag funderade på att lägga ut ett aprilskämt om att jag var gravid, men det blev inte så. Lite elakt tänkte jag! Har inte själv gått på något aprilskämt så vitt jag vet, men har inte läst så mycket på nyhetssidorna idag så det är väl en stor anledning till det, jag är ganska lättlurad... ;-)

Nu är det nog snart dags för sängen, börjar bli lite tung i ögonlocken...

1 kommentar:

Marre sa...

Vad hurtig du har varit=) Mycket duktig!

Önskar dig en trevlig helg=)