måndag 25 april 2011

Åldre och klokare...

...eller nåt! ;-) Annan dag påsk var i år även min födelsedag, som vi har firat med stort pompa och ståt! Eller snarare lugnt och stilla hemma på altanen, vilket i mitt tycke var en mycket bättre lösning! =) En kompis kom förbi och hjälpte mig att äta upp marängsvissen, mycket trevligt! Rasmus var på gott humör hela dagen men passade på att sova nästan hela tiden som hon var här, tråkmånsen! ;-)

Rasmus har varit lite gnällig den senaste veckan men nu under påsk har han varit en riktig solstråle. Vi firade påsken hemma i de värmländska skogarna tillsammans med vänner och min familj, det var väldigt trevligt. Och vilket underbart väder vi har haft! Helt otroligt! Kan inte minnas att det har varit så här fint väder på min födelsedag de senaste åren i alla fall... nu kommer sommaren med stormsteg!

1 kommentar:

SOPHIA... sa...

Stort grattis i efterskott :)