torsdag 29 oktober 2009

Terapi

Igår träffade jag kuratorn för andra gången. Var lite kaxig innan och tänkte att det behövs väl inte, jag mår ju så bra! Men när jag väl kom dit tog det två minuter innan jag började grina... hmm. Jag var där i en timme och det var en väl använd timme, jag fick ur mig mycket frustration och fick bolla mycket med henne. Kändes väldigt skönt. Vi bokade ingen ny tid utan vi tar det lite som det kommer. Nästa gång kanske jag vet när vi har fått vår första tid.

Något som jag försöker ta till mig är att hon sa att jag ska skaffa mig något att fokusera på, något roligt, gärna en aktivitet. Jag har ju redan börjat med yoga den här terminen, så det har ju varit något annat att tänka på. Vet inte riktigt om det var min grej, men jag funderar om jag ska gå någon annan typ av kurs till våren. Kanske lära mig att göra egna smycken? Vore skönt att få göra något med händerna. Någon som är sugen på att hänga på? =)

Nu väntar sängen i alla fall, är grymt trött efter yogan ikväll...

Inga kommentarer: