söndag 1 november 2009

Nystart

Så var det helt plötsligt november... hur gick det till? Om två månader är det ett nytt år. Jisses... November, hoppas det blir månaden då vi äntligen får komma på utredning...

Helgen har gått alldeles för fort, det blev ett intensivt dygn i Stockholm med god mat och fest. Väldigt kul var det, men det visar sig såklart på vågen. Känner mig riktigt svullen och bara less på min kropp just nu. Har en mens som inte är av denna värld, så jag funderar på att prata med kvinnokliniken och se om det är något man kan göra. Blöder väldigt mycket och det var likadant förra gången också. Sov jättedåligt inatt för att jag var nervös för att det skulle läcka och att jag skulle fläcka ner lakanen, inte kul att sova borta då... Usch.

Men men, mens betydervi inte lyckades den här gången men att det är nya tag och att allt börjar om. En nystart. Känns skönt! Nystart är precis vad det känns som faktiskt, eftersom jag ska börja med Cambridge imorgon igen. Tänkte köra en månad nu med några kortare avbrott för att ta några kilon till. Den här gången tänkte jag kämpa mig ner under 70-strecket och få lite marginal till bmi 30, så de kan stå där med lång näsa på Fertilitetsenheten när det är dags för utredning, haha! ;-)

Inga kommentarer: