torsdag 23 februari 2012

Vickan hann före...

Nope, ingen bebis än... Kontrollen i måndags gick bra, blodtrycket låg på 160/85 vilket fortfarande är på gränsen, men det var ingen äggvita i urinen och blodproverna såg bra ut så jag blev hemskickad med ny tid idag torsdag. Så får vi se hur läget ser ut idag. Ska åka dit om en timme ungefär. Känns lite nervöst, jag både vill och inte vill bli igångsatt. Är så trött på magen nu, kan knappt röra mig. Och igår gjorde lillan mig ganska orolig då hon var jättelugn hela dagen. Hon svarade med lite buffar när jag buffade på henne, men hon är ju vanligtvis jättevild i magen så det kändes lite nervöst att det var så lugnt. Men det tog hon igen inatt och idag, nu har det varit full rulle igen! Hon var nog bara lite trött...

Grattis Victoria och Daniel till er lilla prinsessa, hoppas jag får träffa min prinsessa snart jag med!

2 kommentarer:

kajsa. sa...

Snart snart får du träffa din prinsessa! Och jag känner precis likadant, både med igångsättning som jag på ett sätt vill men samtidigt inte vill + en viss oro när Hon inte rör sig lika mycket som hon brukar.. [varpå mannen säger att det inte är så konstigt då det nog är rätt trångt därinne, och det är ju bra att någon e logisk då tänker jag mitt i mitt nojjande] :]..

Hoppas proverna ser bra ut!

kramen

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Hoppas att det går med med proverna idag!

Är ju inte så lång tid kvar oavsett.

Kram.