torsdag 12 augusti 2010

besök hos smvc

Idag var det dags för besök på smvc igen, är ju där varannan vecka och har så varit sedan i mitten av maj... Börjar bli rätt van nu om man säger så! ;-)

Allt såg bra ut i alla fall. De mätte blodtrycket som landade på 110/75 (mot 135/70 förra gången), de tog urinprov som var normalt och mätte långtidsvärdet på blodsockret, vilket blev 5,2 mot 4,9 förra gången. Allt såg bra ut. De gick igenom min dagbok och tyckte att jag låg ganska bra med mina värden, om än lite i överkant så jag skulle öka insulinet ytterligare. Annars hade de inget att anmärka på och jag fick en tid om två veckor igen. Som vanligt då! =)

Känns skönt att det flyter på i alla fall. Har vant mig vid sprutorna nu, även om jag tycker att det är lite bökigt fortfarande. Känns helt sjukt att jag är inne i vecka 24 nu, jisses vad tiden går snabbt!

Inga kommentarer: