söndag 8 januari 2012

Läckande bröst och sammandragningar

Det märks att det börjar närma sig... mina bröst har börjat läcka, inga stora mängder men bröstvårtorna är ömma och det kommer några droppar då och då under dagen. Sen har jag börjat få sammandragningar lite oftare, främst på kvällen och då får jag lite ont i ryggslutet också. Känns lovande! Det är ju fortfarande lite tidigt för grodan att kika ut, men om det fortsätter så här så kanske jag slipper igångsättning och det vore väldigt skönt...

1 kommentar:

mammaTEA sa...

Det börjar närma sig!

Sv:
Tack, det känns riktigt häftigt! När jag läste att ni lyckats spontant så tänkte jag att det är ju så där man vill att det ska vara för alla. Ja, om man ska gå på beräknad förlossning blir det 12 1/2 månad mellan dom men jag tror att det snarare blir 13 månader. Jag blev ju igång satt med Signe efter 15 dagar och min mamma har gått över 2 veckor med alla sina barn.