måndag 1 augusti 2011

Semester

Maken har semester så det blir inte så mycket uppdaterat just nu då vi är på resande fot. Jag har märkt att jag är lite tröttare den här graviditeten och att jag har mått lite illa på kvällarna, det gjorde jag inte med Rasmus. Dessutom verkar mitt blodsocker väldigt oförutsägbart, trots att jag insulinbehandlar nu. Har redan höjt insulindoserna på eget bevåg, får se vad de säger när jag ska dit på kontroll på torsdag... men trots detta så ligger jag fortfarande väldigt högt till och från. Känns sådär.

Men vad fort man kommer in i sprutandet igen känner jag... var ju visserligen bara 8 månader sen sist, men nu känns det som om jag aldrig gjort annat! ;-)

Nä, nu ska lillkillen få lite mat, och sen ska vi ut på dagsutflykt! =) Kanske till och med blir ett dopp i sjön i eftermiddag, tog ju årets första dopp igår... Bättre sent än aldrig! ;-)

2 kommentarer:

Tea sa...

Är kanske inte så konstigt att du är tröttare denna gången - du har ju inte bara dig själv att tänka på nu :)

Popcorn79 sa...

Hihi, det är väl så! =)