söndag 19 december 2010

Jag lever!

Jag ville bara höra av mig och berätta att jag lever. Tiden räcker bara inte riktigt till för att blogga just nu. Jag har börjat skriva ner förlossningsberättelsen och vad som hände under Rasmus första vecka i livet, men det tar tid så jag hoppas ni kan ge er till tåls lite till. Vi mår i alla fall bra nu hela familjen och det är så mysigt att få vara just det, en riktig liten familj! Rasmus ligger just nu och sover i pappas famn framför teven, de är så söta ihop! Jag älskar det lilla pyret så fruktansvärt mycket och är så glad att han äntligen är här!

4 kommentarer:

Marre sa...

Vad skönt att ni mår bra allihopa=)
Det är mycket första tiden hemma tills man får in sina rutiner=) så var det för oss iallafall.

Kramen!

Tea sa...

Skönt att höra att allt är bra med er!

Hanna E sa...

Njut nu i fulla drag av att vara en liten familj, resan har bara börjat! :)

MDB sa...

Vad härligt! Ser fram emot att läsa sen när du får tiden att skriva.