söndag 25 juli 2010

Lyckorus ♥

Jag är så lycklig nuförtiden, mycket mer harmonisk än jag har varit på länge. Känner mig nästan nyförälskad i min man, jag älskar när pyret rör sig i magen och jag älskar att känna på min växande mage. Det är helt underbart att vara gravid! Jag kan inte fatta att vi ska bli en liten familj, min man, jag och lilla pyret. En helt fantastisk känsla!

Igår hade vi en riktig mysdag, det var nästan semesterkänsla trots att vi båda har några dagar kvar innan det blir semester. Vi tog det lugnt hela dagen, gosade och vilade i sängen, slumrade till två gånger i varandras armar... helt underbart! Jag älskar min man så otroligt mycket, och jag är så glad att vi får dela denna upplevelse. Jag längtar tills sparkarna blir såpass starka att även han kan känna dem, vill att han ska få känna den närhet som jag känner till pyret. Det är full aktivitet i magen nu, pyret har levt om hela helgen. Underbart! =)

Längtar tills nästa gång vi får se pyret, på tillväxtultraljudet. Bara sju veckor kvar! =)

2 kommentarer:

MDB sa...

Åh vad härligt!

Anonym sa...

Vi har båda också upplevt en nyförälskad känsla. Nästan varje dag grips man av en "kan inte fatta att det är sant" känsla. Tänk att man har en liten bebis inuti!!! Det är ju helt fantastiskt!! :-) /PIA